A mindfulness segíthet a stressz kezelésében, a koncentrációs képesség növelésében, az állandó és kontrollálhatatlan változáskora való felkészülésben, az elégedettség és hála kifejlesztésében. Gyakorlásával nagyobb tudatosságra, mélyebb önismeretre, és kiegyensúlyozott mindennapokra tehetünk szert.

zoom_in

A tréning célja
A tréning célja, hogy fejlessze a tudatosságot, és megtanítson arra, hogy hogyan hozzuk be a nyugodtságot és a koncentrált figyelmet, az elmélyülést az életünkbe. 

Neked ajánlom, ha:

  • Stresszes környezetben kell helyt állnod.
  • Meg akarsz szabadulni valamilyen rossz szokásodtól.
  • Nehezedre esik egy dologra koncentrálni.
  • Fáraszt a napi robot.
  • Sokszor vagy elégedetlen, nem találsz örömöt az életben.
  • Mindig másra vágysz, mint ami van.
  • Különböző feltételekhez kötöd a boldogságod.
  • Úgy érzed, elrohan melletted az élet.
  • Folyton pörögsz, és nem tudsz leállni.
  • Szeretetteljesebb életre vágysz.
  • Egy hosszú távon, otthon is alkalmazható önismereti módszert keresel.
  • Szeretnél elkezdeni meditálni.

A sajátélmény kurzus elengedhetetlen része, hogy a csoporttag lehetőleg mind a 8 alkalmon személyesen részt tudjon venni, illetve vállalja, hogy a 8 hét alatt napi 40-60 percet önállóan gyakorol.

A tréning felépítése
A mindfulness hatásmechanizmusa, elméleti alapok, a megfelelő hozzáállás kialakítása, alapelvek. A koncentráció és a jelenlét gyakorlása az érzékeinken keresztül.
Felébredés a robotpilóta üzemmódból. Létezés és cselekvés. A testtudatosság, mint a mindfulness alapja.
A stressz okai, testi jelei, kezelése mindfulness-szel. 
Kellemes és kellemetlen érzések tudatosítása. A hála kifejlesztése.
A címkézés módszere, és a gondolatok megfigyelésének gyakorlása.
Az érzelmekhez való hozzáállásunk tudatosítása.
Az önszeretet, a kedvesség és együttérzés, mint a mindfulness gyakorlás alapja. Együttlétezés a másikkal és magunkkal.
Tudatos kommunikáció, kapcsolati stressz. Tudatos élet a hétköznapokban.